Proč leštím i úplně nový automobil?
-
Zbavím lak zbytků lepidel z přepravních fólií
-
Dekontaminuji lak od polétavé rzi
-
Odstraním drobné škrábance z manipulace, často nešetrné a nedostatečné přípravy vozidla při předprodejním servisu
-
Vyčistím lak od šedého „šlemu“ z vydýchaní chemikálií (po vyzrání laku)
-
Zvýraznění odstínu a lesku laku
-
Vyhladím lak (zjemním pomerančový povrch)
-
Ošetřím vozidlo pro následnou snazší údržbu
Proč leštím poškozený lak obecně?
-
Odstranění zvětralé vrstvy
-
Odstranění škrábanců, hologramů
-
Obnova lesku, hloubky laku
-
Při správné a pravidelné údržbě nebude nutné už žádné pozdější náročné strojové leštění laku – zachování vzhledu
-
Zvýšení hodnoty vozidla
-
Reprezentativní vzhled
Zhodnocení stavu
-
Poškození laku
-
Doporučení a návrh
-
Výběr vhodné varianty pro konkrétní vůz
Stupeň korekce zohledňuji k míře poškození laku, čím více kroků, tím méně zbylého poškození na laku => hladší povrch => vyšší lesk a hloubka laku.
V každém kroku je povrch několikanásobně leštěn.
Výběr vhodné varianty závisí na požadovaném výsledném efektu, potřeby a využití daného vozidla.
Důležitá je příprava laku před a po leštění, zahrnující také čištění – dekontaminaci laku, odmaštění karosérie, oblepení hran i nelakovaných částí, fázi korekce, leštění laku, průběžné a finální kontroly skutečného vzhledu laku.
Na závěr provedu ochranu (uzavření) povrchu laku.
Pracovní čas je ovlivněn
-
Tvrdostí, stavem a stupněm korekce leštěného laku
-
Složitostí a členitostí povrchu
-
Dodržováním technologických přestávek na „zrání“ produktu
-
Požadováným finálním vzhledem
-
Velikostí leštěného vozidla
Výsledkem nebo-li odměnou je proměna
-
Krásný a trvanlivý vzhled vozu, který nám vykouzlí radost ve tváři